Melinda: Tomival fürdünk, masztizunk

Hogy is kezdődött ez a fura kapcsolat? Már nem is tudom. A lényeg az, hogy a bátyám nálam két évvel idősebb és nagyon jó pasi. Én akkor kb. 14-15 éves lehettem és szűz. A családunkban soha nem volt tabu a meztelenség és a szex. Elég lazák voltak a szüleink e téren is. Meztelenül aludtunk, és az udvari medencében is mindig meztelenül fürödtünk. Nyáron, amikor a szobámba voltam szinte mindig meztelen voltam és a bátyám is csak akkor öltözött fel, ha jött valaki hozzánk. Ha átmentünk egymás szobájába csak kopogtunk előtte, felöltözni felesleges volt. Ennek megfelelően kisgyermek korunktól együtt fürödtünk a bátyámmal, Tomival. A mi fürdőszobánk a házunk tetőterében volt, a két szobával együtt. Anyuék a lenti szinten voltak. A közös fürdőzések alatt megismertük egymás testének minden részletét, persze akkor még csak gyerekek voltunk.

Ahogy nőttünk, egyre jobban kezdett érdekelni a férfi test és láttam, hogy a bátyám is sokszor nézeget azon a részen. Ez egy kicsit zavart, de amikor egymással szemben ültünk a kádban és bámultuk egymás pelyhedző nemi szervét, mindig izgatott lettem és amikor véletlenül összeakadt a tekintetünk, csak nevettünk. A bátyám sportos testalkatú, most már azt is tudom, hogy átlagos méretű a pénisze. Én akkor kicsit ducibb voltam, barna hosszú haj, közepes mellekkel. A puncim húsos volt, szeméremajkaim egy kicsit kilógtak. Akkor még alig kezdett nőni a szőröm.

A teljes történet teljesen ingyen itt olvasható:

http://family-incest.net/melinda-tomival-furdunk-masztizunk-93

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése