Családi szextörténet: Anyámmal először

Apámat nem ismertem. Még egészen kicsi voltam, mikor lelépett. Azóta sem hallottam felole. De nem is érdekel. Anyám gyönyöru asszony. Ad magára, törodik a külsejével. 24 volt, amikor megszült. 26, mikor apám elhagyta. Emlékeszem, sok udvarlója akadt volna, de amikor a dolgok kezdtek volna komollyá válni, o mindig meghátrált. Engem halmozott el minden szeretetével. S bevallom, elkényeztetett. De jól megvoltunk. Nagyon jól. Csak mi ketten.
Mindig csodálattal néztem rá. Biztos voltam benne, hogy nekem van a világon a legszebb anyukám. Sudár termet, mosolygós, szép arc, fekete, göndör haj, fekete, szomorú szemek. Telt, asszonyos, ám mégis feszes keblek, karcsú derék, széles csípo, feszes fenék, hosszú, izmos lábak. Még a korombeli fiatal fiúk is megfordultak utána az utcán, olyannyira vonzó volt.
Mióta az eszemet tudom, nálunk mindig természetes volt a szoros kapcsolat. Ölelések, puszik, simogatások. Szerettem, ahogy dédelget. Gyakran aludtunk el az ágyában, összebújva. Gyönyöru gyermekkorom volt.


A teljes történet teljesen ingyen itt olvasható:

http://family-incest.net/csaladi-szextortenet-anyammal-eloszor-14

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése